sobota, 25 kwietnia 2015

Abda to ja :)

 Witam wszystkich! 

Nazywam się... Mój pseudonim to Abda. Niniejszy blog został założony ze względu na moje niewyżycie literackie, jak ja to nazywam. Kocham pisać, ale nie ma wokół mnie osób, które podzielałyby ze mną tę miłość i rozumiały moje aspiracje. Doceniać, owszem, doceniają, ale nie są w stanie zdziałać niczego ponad to. Mam naście lat. Jedyne, co robię, by w jakiś sposób dać upust mojej inwencji twórczej, to piszę rozprawki na lekcje języka polskiego. Tak, wiem, coś wspaniałego ;)
Mam tylko nadzieję, że mój zapał nie okaże się być chwilowym i daremnym, bo z reguły szybko rezygnuję z jakichkolwiek form aktywności internetowej. Wierzę, że tym razem będzie inaczej. Jeżeli tylko komuś spodoba się to, co piszę - będę bardzo zadowolona. Liczę na Waszą aktywność i pomoc.
Od razy uprzedzam, iż nie będzie to fotoblog, blog z opowiadaniem albo też blog o określonej tematyce. Najgorsze, co może zdarzyć się autorowi jakiegokolwiek bloga, to zaszufladkowanie i przypięcie łatki. Ja wyznaję wolność słowa w każdej dziedzinie, toteż będę chwytać się wielu tematów i zamierzam uraczyć Was przemyśleniami i refleksjami, które nawiedzają mój umysł i rozrastają się do potężnych, aczkolwiek dających się poskromić, pomysłów na napisanie pracy. Wszystko, co siedzi w mojej głowie, przelewam na papier i oddaję w Wasze ręce. Liczę na pełne zaangażowanie z Waszej, jak i z mojej strony ;) Dziękuję za uwagę!


4 komentarze:

  1. zycze powodzenia :) mialam keidys podobnie - niewyzycie literackie ktore owocowalo na tylac hzeszytow dosc dlugimi teksami znienawidzonymi przez nauczyciela hehehe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej!
    Na początku - powodzenia! Ja zaczęłam pisać bloga prawie pół roku temu a zleciało mi bardzo szybko i życzę Ci tego samego :)
    Mam nadzieję, że się wśród nas odnajdziesz :)
    Pozdrawiam :*
    Dodaję cię do obserwowanych :)
    myslamipisane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydawało mi się, że masz przycisk do obserwacji, a tu patrzę i nie ma, jak tylko go dasz zacznę Cię obserwować :)

      Usuń
    2. Przycisk już dodany :)

      Usuń